Ojoj..

Det var inte lite dålig bloggning på sista tiden! Måste verkligen skärpa mig! 
 
Dagen har varit helt okej, lång dag i skolan och varit väldigt irriterad/glad/sur/överlycklig på samma gång, varför vet jag inte! Men dagen har iallafall funkat bra och det är bra det, hade ju varit tråkigt om jag hade suttit och grinat för allt. 
Men morgonen dagen ser kort ut, än sålänge.. Skola som vanligt från kvart i 9 till 20 över 1, därefter blir det nog vara kvar i Tanum med Alexandra och Albin. (Om Alexandra kan vill säga) sedan runt tio i 4 åker jag hem med bussen och börjar det roliga... plugga! 
Ska ha engelska prov nästa vecka och ska träna tills det, sedan har jag en So/svenska uppsats som ska lämnas in nästa fredag. Måste bli klar nu, känner lite panik, vill ha klar den minst en halv vecka innan jag ska lämna in den så jag kan kolla om det är något jag har glömt eller så. 
 
Har bestämt mig att jag sa ta tag i mina läxor mycket mer än jag gör. Som tillexempel, jag skulle kunna ha mycket bättre betyg i engelskan om jag tränar mer på läxorna och får mer rätt.. haha! Sedan typ so, där har jag ju ganska bra redan, men kan ju alltid förbättra, right? Så jag ska försöka nu! Få bra betyg tills jag börjar gymnasiet. Vill ju så gärna gå vård! Så får hoppas! 
 
'
KISS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0