...

En sämre fortsatt dag. Inte blogg sugen för 5 öre, men för att hålla uppe bloggen har jag inget val. 
Dagen i skolan var helt okej, som vanligt. Träffade fina vänner och killen min. Hade även showbiz sista timmarna innan vi slutade, då vi var nere och dansade och sjöng osv. Det va det ända roliga ungefär. 
Sedan kommer man hem..till helvetet. Var bra en stund då jag var på mitt rum och mamma inte var hemma. 
Direkt när mamma kom hem ropade hon på mig och började prata om en grej. Taggade upp dirket och slutade med att jag låg instängd på mitt egna rum under täcket och grina. Grinar fortfarande trots de gått hela 2 timmar. 
Ögongen svider och jag orkar ingenting, mascaran är utkletad och jag vill inte visa mig för någon, inte lust att gå till skolan i morgon, inget, bara vara hemma. Ligga hemma under täcket och inte behöva gå upp. men nej. Tvingas till skolan och le som ingenting har hänt. Mår kasst och orkar inte skriva mer så, skriver imorgon. 
 
 
Kisses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0