Förkyld, kroppen värker!

Hej på er! 

Ledsen för att de inte har varit bra uppdaterat, men har verkligen inte orkat. 
Har varit hur tråkig dag som helst, plus helt totalt sjuk. Hela kroppen värker, och kan inte ens höja min arm förens det gör ont, sedan har näsan runnit och nysigt som bara den! 

Har bara legat i soffan hela dagen och tagit det lungt, sedan köpt inneskor tills innebandyn och en vinter jacka har även kollat tv resten av dagen, 5 filmer har man typ sett på, om inte fler! 
Har försökt att vila upp mig tills imorgon. 
 
För imorgon ringer klockan 09.00 och kvart i 10 kommer Fransson och hämtar upp mig och vi åker ner till Sparvallen och fixar ställ, och sedan till Ahallen där matchen väntar! Vill verkligen inte vara förkyld nu, men jag skiter verkligen i det! För nu ska vi vinna! Efter matchen vet jag inte dirket vad som händer, det visar sig! 
 
Men nu ska jag lägga min under täcket och sova så himla gott! 
Puss&kram! :D 
 
Fin vän! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0