Första träningen!

As härligt att komma igång med innebandy igen! Kändes som evigheter, och de var det också! 
Första träningen och vi var 6 st, wow! Visst, var både match, och kalas och missa bussen osv. Men vi som var körde skott övingar och sedan körde match resten. Gick as bra..tror jag :D 
 
Imorgon är det Torsdag = STUDIEDAG! 
Så i morgon blir det sovmorgon till typ halv 11/12! Resten av gaden blir det att vara hemma, plugga och städa rummet! Hääärligt, nej! 
Veckan har varit as lugn, inte mycket som har hänt, skolan, läxor, aktiviteter osv. 
 
Ska skicka ett sms imorgon också till min fotbollsledare och säga de västa, att jag ska sluta på fotbollen. Vill iunte sluta, men samtidigt vill jag. Så får tänka igenom det ikväll och så får jag ta ett fast beslut i morgon! 
 
Men nu orkar jag verkligen inte blogga mer, pussar och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0