Freeedag!

Ååh, vad irriterad jag blir på mig själv!
Har varit jätte dålig med bloggen, skäms faktiskt!

Men gårdagen igår då!
Det var en speciell skoldag i skolan.
Vi hade något som heter "hamburgsundskampen", det är att vi är på Sparvallen hela dagen och tävlar i fridrott. Tanum vann självklart! ;) Men hade ganska tufft motstånd!
Jag var med i kula och 100 m från början. Sedan hoppade en massa folk ur, och jag fick hoppa in på 2000 m och höjd. Säger bara fy fan! Men det gick bra! Blev snabbaste tjejen utav Tanum i 100 m! Kom två, menmen! Bra det med!
Men det regnade så OTROLIGT mycket!
Direkt efter så körde Fransson hem mig, för ville inte vara kvar i skolan om maj var pisseblött och vi ändå va lediga!
När jag väl kom hem var varken pappa eller min farbror hemma.. Så jag var utblåst! Min nyckel hade jag glömt att ta ifrån Malin! Så UTELÅST!
Men som tur kom Fransson tillbaka och vi åkte till Tanum och köpte pizza!
Men skulle vars byts byxor, för hade mjukis i väskan så ligger det massa torra kläder.. Hur dum är jag då?
Så efter pizzerian åkte vi in till skolan och jag fick hämtat min nyckel, sedan åkte jag och Stina hem!

Sedan sov jag riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0