Freeedag!

Jäklar va veckan går snabbt! Kändes som det var måndag igår. 
Men riktigt härligt med fredag, då man kan vara hemma och ta igen sig efter skolan. Fast inte och klaga, skolan har varit ganska chill ändå dessa dagar som gått. 
 
Så vad hände idag? 
- Hade vanliga lektioner som vanligt. Började med engelska, som vi hade förhör i, haha så himla dåligt gick det! 
Sedan en 10 minuters rast, och sedan fick vi gå bort mot idrotten, men eftersom jag var med i "trygghetsrådet", så skulle vi fotograferas, så fick gå bort dit och blev fotograferad, och GUUUD va ful jag blev! Hemskt! 
Sedan skulle vi fortsätta ha idrott, men eftersom väskan va full och jag har noll koll så glömde jag ju idrottskläderna, så satt inne vid sofforna och snackade med kompisar och älskling! Därefter hade vi stud (Studiepass), där våran kurator va och pratade och visa en film. Och efter lunchen hade vi svenska där vi fortsatte med det våran kurator höll på med, så delades in i 6 olika grupper och gjorde 3 frågor. 
 
Efter skolan stannade ungefär nästan alla våra 9:or kvar, för att vara med på "Plojfotona" (det är bilder vi tar som vi är "utklädda" till något). Så själv va ja en motorcykel brud tillsammans med Alexandra, och gud va alla skratta! Alla va så himla pena! :p
 
 
Så snart ska jag äta och fräsha upp mig lite, sedan kör mamma mig till Tanum och lämnar av mig vid s.k.u.t.
Där tillbringar jag en del av min kväll, med fina vänner! Love! 
Killen min är i Bullarn på mackan, och jag kommer varken dit eller någon annanstans än Tanum. 
Saknar min fina kille! ♥
 
 
Puss&Kram, älskar dig! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0