Fy fan.. :(

 

Ursh! Kollade på en blogg förut och så länkade hon denna sidan:

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb 

Jag får så himla mycket skuldkänslor när nästan alla runt om mig och även jag är helt friska och så kommer en del som fått oturen att blivit sjuk. Denna killen är snart 16 och har cancer. Han har hela livet framför sig. Det ända han ville va att få leva en sommar till, då kan kunde bada, spela fotboll, vara med kompisar, åka moppe. Men nej. 

Att ens kunna lämna sina nära och kära finns inte ens i min värld. Tänk, tänk att lämna alla man älskar!? Sjukt! Detta är en ganska lång text, men tycker ni ska läsa den! 

 
 
 

PUSS&KRAM! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0