God morgon finisar!

 
Sovit gott? - Vaknade upp någon gång runt halv 12. Himmelriket att få sova ut, utan att bli väckt och man är galet trött. Trots jag redan har varit uppe och ätit frulle, så känner jag hur trött jag är, och skulle vilja sova några timmar till. Men nej. 
Som det var sagt så skulle jag, mamma och pappa egentligen åkt till Göteborg idag, men tydligen blev det inte så. För pappa hade en kund som skulle komma osv. Så skulle tro det blir imorgon bitti istället, vilket jag inte gillar. men jaja. 
Så vad händer idag? - Blir att vara hemma, vila upp sig lite tills nästa vecka, och fixa lite med bloggen kanske? 
Vet redan hur det kommer sluta, att jag blir rastlös och klättrar över allt. 
 
 
Men nu är min bror klar i duschen, så nu ska jag hoppa in och fräscha upp mig! 
Kisses! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0