God natt?

 
Äntligen färdig fixad och klar! Har tagit tvättat ansiktet och fixat väskan tills morgondagen. 
Klockan ringer från 06.00 tills 06.15, och jag får dra mig upp ur sängen! 
Mina ögon håller på att gå i kors, så detta blir ett kort inlägg. 
 
Dagen har varit riktigt tråkig och trist. Har varit rastlös och irriterad hela helgen. Varför kan jag inte svara på? 
Sedan går helgerna så äckligt snabbt! Känns som man inte ens hinner att vara ledig, men det kanske bara är jag som tycker? Men hoppas nästa blir en anning bättre! Denna har ju varit bra också, varit med Stina, och är det bästa! 
 
Men nu orkar inte jag blogga mer. Kommer upp ett eller två inlägg i morgon på morgonen, och så ska jag försöka uppdatera från mobilen, om det går, för blogg.se appen är helt skadad! 
 
 
xoxo gossip girl 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0