Konfa läger!

Hej på er! 
 
Helgens planering om bloggen blev inte alls så som jag hade tänkt. Hade tänkte de skulle kunna komma lite inlägg under varje dag från mobilen, men nej. Där fanns det ingen teckning knappt så hade ingen service på hela helgen typ. Känns jätte tråkigt, för jag ville att bloggen skulle vara uppdaterad hela helgen och ja! Statistiken har sjukigt jätte mycket på bara helgen! Så nu blir det verkligen att försöka få upp den igen! 
 
Men helgen har varit riktigt härlig! 
Mycket skratt och självklart as glada allihopa! Skrattat så man har haft ont i magen! Då menar jag det verkligen! 
Maten var helt galeeet god, var en restaurang man käkade på, så klart det var gott! Fick pizza och kyckling osv. Sedan har vi både vräckt i oss godis och chips, cola, nötter och ja AllT! 
 
Har tyävrr inte så många bilder över hela helgen, för jag är så smart och glömmer kameran HEMMA! 
Guuud, va arg jag blev! Kunde inte fotografera eller något så blev lite dåliga mobil bilder och sedan tog vi kort med Moas kamera så får bilder där ifrån! Men har inga just nu, så ni får se dom så fort jag har fått dom! 
 
Men nu är det riktigt härligt att komma hem och få sova i sin egna säng med typ alla mina kuddar jag har saknat och har all plats för mig själv! Fast man ville egentligen inte åka hem heller, för det så galeeet mysigt! 
 
 
Brb, nu blir det kolla film! 
 

Kommentarer
Postat av: DIYS

Måndag imorgon, ny vecka! Känns det bra? :) Eller har du lite söndagsångest?

Svar: Känns verkligen jätteskönt med en ny vecka! Söndagsångest är de då och då, men inte så mycket! :D
Följa mig på blogkeen, så följer jag dig?
Länka varandras bloggar? :D
Rebecka♥

2012-09-23 @ 19:35:22
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0