Måndag 3 september 2012!

God morgon shuneshines! 
Sovit gott? - Själv sovit lite sådär, när ja var som dö tröttast kunde jag verkligen inte sova, vände och vred mig hela tiden, kändes det som! Men inget mer med det. 
 
Det är måndag, och betyder skola. Nu är jag iallafall inte så negativ, som jag var igår. Ska bli skönt att komma till skolan faktiskt, ha något att göra på dagarna! Inte sitta hemma och vara rastlöst osv. 
 
Men preics sminkat och gjort färidig mig tills vi ska åka. Idag är det den jobbigaste & tråkigaste dagen. 
Slutet av dagen slutar vi med No, usch! 
Fast det är ingen match idag efter skolan, så slipper stressa hem. 
 
Men nu måste jag dra, mamma ropar! 
Pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0