Måndag 10 September!

God morgon! 
45 minuter hade jag fortfarade kunnat sova! Varför gå upp så himla tidigt? Klockan 6? Aja, redan uppe och klockan börjar ticka iväg. Sovit som en ängel hela natten. 
 
Gårdagen va riktigt bra! Halv 11 igår åkte jag med Stina, till kyrkan. Jag som va konfaledare och Stina skulle konfirmera sig! Så var på en gudstjänst, då de va dop och tog lite längre tid. Därefter gick jag och Stina bort till pizzerian och käkade pizza, efter en stund kom även Sanna dit, och vi hade satt och prata en stund. Runt halv 2 gick vi till övervångingen på Ica, och kollade på allt möjligt! Jag fick med mig en hårfärg, och en ny foundation för 50 kr, SNACKA OM BILLIGT! Egentligen kostade den 220, men var på extrapris så allt som var i det ståndet kosta typ 50 kr? Klockan 2 blev jag och Stina hämtade och åkte hem till Stina en stund! Färgade håret, gick ut på promenad och hade det en aning chill hemma. Klockan 5 kom mamma och pappa, för att hämta mig. Så direkt när jag kom hem satte jag mig på skype, och pratade med älskling, och så kollade jag film. 
 
 
Så vad händer idag? - Åker till skolan runt kvart i 8, och går hela dagen ut, till 20 i 4. 
Därefter blir det hem, packa, äta, och åka igen. Mot Bullarn för match! 
Denna gången möter vi Herrstad, och vi har en vinst på g! Så uppdaterar under dagen! 
 
Puss!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0