Onsdag 12 September

Gaalet trött efter en jätte bra dag! 
Sprang skoljoggen och 6 varv blev det, dock va de inte så bra som förra gången. Sprang med Emma och Alexandra, och ja, vi gjorde det bästa, mer kunde vi inte göra! 
Hade ont i foten och var på väg att ge upp efter 4 varv, men jag kämpade och foten värkte, men tycka synd om mig själv kunde jag göra efter åt. Fick mig ett reält skoskav, som jag ska ta hand om sen. Fixa det, och sätta på skavsårsplåster osv! 
Efter skolan stannade jag kvar med en massa andra kompisar, och min fina kille♥ Satte oss en stund på en bänk och pratade om allt möjligt, därefter gick vi till bhallen och satt i soffan, kollade på tv, pratade med folk osv. Blev så jäkla trött när vi satt där så, direkt när jag kom hem gjorde jag lite käk, (varm choklad och mackor) samt satte mig vid datorn och kolla film, efter en halvtimme somnade jag och orkade inte gå upp så somnade om. 
Så var dags att ta tag i att blogga en stund, har ju inte gjort det idag, och var läge att göra det nu! 
 
 
Ikväll blir det inte något planerat, bara vara hemma och ta det lungt. I morgon är det Torsdag och vi ska ha både gympa och "jobbiga" lektioner i morgon..tror jag. Så får vila upp mig och ta ett djupt andetag och köra! 
Ska kolla film igen snart, men först ladda ner några få! Vet ni några bra filmer, man kan ladda ner? :D 
 
Min fina vän, när vi var nere i Taizè, loveu! 
 
 
 
Men update senare, kisses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0