Oplanerad men grym!

Sorry för så dålig update idag!
Dagen blev helt oplanerad! Hade tänkt att vara hemma och plugga, städa osv! Som en söndag! Men istället vaknade jag av att det ringer på skype (I telefonen). Så matilda ville jag skulle komma upp en sväng!, varför inte? När klockan var 12 cyklade jag upp till henne! Dät tillbringade vi dagen, med laga mat, bakande och mycket skratt!
Nu ikväll följde hon med hem och har fotat lite nu!
Hon åkte hem runt 8, då jag direkt gick upp på rummet och städade upp, packa, tog bort sminket och gjorde klart min sista krönika, till svenska inlämingen imorgon! Härligt!

Så ska kolla igenom alla bilder och sedan sova!
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0