Skit dagar på det sista!

Rubriken säger allt. Skit dagar har det varit nu, dessa två dagar i denna veckan. Varför, vet jag inte?
Men hoppas att dom sista dagarna på veckan blir en aning bätte än dessa som har varit. 
Har inte kunnat blogga nu på sista tiden för att har verkligen haft fullt upp med både läxor och träningar osv. 
Plus orken harinte räckt till för att jag ska orka blogga. 
 
Men inte dirket något intressant som har hänt.
I morgon är det onsdag vilket betyder kort dag, men inte en vanlig dag i skolan. Utan skoljoggen, då alla ska springa skoljoggen hela dagen. Börjar någon gång runt halv 10. Så innan har vi So lektion, där vi har förhör.. fml! 
Förra året sprang jag och Emma 7 hela varv, och ska ha ett bättre resultat denna gången! Så ska snart fixa ner allt tills i morgon och sedan så får vi se hur det går! 
Efter skolan stannar jag kvar till 4 i Tanum, med Stina och älskling! Ska väl vara en stund i bhallen och sedan så det kommer bli toppen! Morgon dagen kommer vara bäst! 
 
Så nu ska jag ta och städa upp på rummet, ser för jävligt ut, och sedan packa ner tills imorgon och kl 10, ligger jag i sängen. Ska fixa lite tidinställda inlägg tills i morgon då! Så det blir nog super bra! 
Mitt skolfoto iår. 
Fyfan.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: albin

så underbart fin!!:* <33

Svar: aw, älskar dig! :* <33
Rebecka♥

2012-09-11 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0