Stina idag! ♥

God morgon fina läsare! ♥
 
Vaknade upp för en halvtimme sen exkat. Jäklar va tidigt jag somnade igår, klockan var väl typ halv 10? Kanske inte så tidigt, men. Utvilad ordentligt till dagens planer iallafall, känns as bra! Vädret är as fint idag, vilket är toppen! Perfekt dag för att vara ute och fota, eller göra annat ute! 
 
Så dagen är inte så "planerad" egentligen. Ska åka till Stina idag tills imorgon bitti. Så vi kommer nog fotografera en del också. Ska försöka ta en del bilder som jag kan lägga in på datorn sen och redigera, så ska jag lägga upp några få på bloggen. 
 
Så ska hoppa in i duschen nu och fixa mig, packa osv. 
Innan jag åker så ska jag fixa lite tidinställda, och om jag inte fixar det så ska jag försöka blogga under dagen! 
Tar med mig datorn, så jag ska försöka uppdatera! 
 
 
 
 
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0