Tisdag 25 september 2012

Ojojoj.. 
Helt totalt glömt bort att blogga idag! 
dagen har varit helt okej faktiskt. Var på möte idag, med skolkuratorn om de jag ville prata om. Kändes riktigt skönt! Sedan hade jag även prov, och det gick väl hyfsat bra det också! 
 
Har precis satt på mig en ansiktsmask, och tänkte snart gå ner och ta bort den, borsta tänderna och fixa mig lite smått.  
Så fort jag kom hem så satte jag mig med en kopp varmchoklad och kollade på film! Alice i underlandet, så galeet bra film! Sedan har jag bara kollat facebook, instagram, fixat rummet lite grann, osv! 
I morgon är det onsdag och jag stannar kvar efter skolan med Stina och eventuellt, Bp och Gurra! 
Får se om dom kan! Sedan till kvällen blir det träning igen! Taggad till tusen! Har glömt att säga de tror jag, men har ju en tränings match på söndag! Mot vilka vet jag inte riktigt än, men kan ha mig en aning! 
 
Men nu ska jag ta bort min ansiktsmask, kan knappt le ju! :oo 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Haha visst blir man stel! xd

Svar: Haha, verkligen! xd
Rebecka♥

2012-09-27 @ 18:05:31
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0